torsdag, juli 12, 2007

Mirakel

Detta är lycka. Att se sina små foster ligga och kura i varsinn lite gömma. Bara en liten hinnvägg som skiljer dom åt. Den ena flitigt gymnastiserande och studsande och den andre upptagen med att filosofera. Två små pickande hjärtan. Två mirakel.

På vägen tillbaka till jobbet ville jag stoppa alla jag såg och berätta om detta stora lyckliga. Men eftersom jag ogärna blir tagen för galning lät jag bli. Lyckan får bli min egen.

Förhoppningsvis får jag semester från och med imorgon om jag jobbar på lite nu (lite svårt när man sitter på ett bomullsmoln). Vilket underbart sätt att påbörja semestern på!!

7 Comments:

At 7:25 em, Anonymous Anonym said...

Visst är det helt fantastiskt??!! Helt fantastiskt, fantastiskt! Hoppas du får en skön semester! Stor kram!

 
At 9:04 em, Anonymous Anonym said...

GRATTIS! Njut nu av ditt bommullsmoln, lääänge!

 
At 9:28 fm, Anonymous Anonym said...

Det är helt fantastiskt! Vad glad jag blir för din skull.

Stor, varm kram

Sanna

 
At 2:14 em, Blogger Storkenflyger said...

Lyckliga du!

 
At 10:17 em, Blogger Anna-Bell said...

Hittade hit från en annan sida. Ville bara säga grattis. Kom på mig själv med att sitta här ooch le medan jag läste ditt inlägg. Grattis grattis jättegrattis!
Anna-Bell

 
At 9:05 fm, Blogger Storkenflyger said...

Var är du? Hur går det? Har du tröttnat på bloggen?

Hoppas att allt är bra med dig och dina små i magen.

 
At 10:38 em, Anonymous Anonym said...

Km tillbaka!

Jag saknar dig!

 

Skicka en kommentar

<< Home