tisdag, november 14, 2006

Mellan 10 och 12

Mellan 10 och 12 idag eller imorgon skulle dom ringa om det inte blir något. Snart har gränsen passerats för idag. Jag känner för att stänga av mobilen. Stoppa huvudet i sanden och låtsas som att allt är som det ska. Förra gången väntade dom tre dagar med insättning (för att det var helg). På andra dagen hade jag tre fina embryon (av totalt fem). Den tredje dagen var det bara ett embryo som var ok och det hade sjunkit i betygskalan. De övriga två var inte längre ok att sätta in. Nu undrar jag förstås om man inte borde stoppa in embryot efter tre dygn för att vara lite säkrare. Eller är det mer gynnsam miljö efter insättning? Jag blir galen av alla grubblerier. Telefonen ska jag nog ge till min man imorgon.... han är svår att nå på sitt jobb....

3 Comments:

At 6:14 em, Blogger Solkatten said...

Hoppas telefonen inte ger ifrån sig ett pip! Men det verkar otroligt om inget av åtta (!) ägg skulle klara sig. Det kommer att gå bra!

 
At 9:04 em, Blogger Mina said...

Jag hoppas också att de INTE ringer. Håller tummarna och tänker på dig!

Stora kramar!

 
At 3:40 em, Blogger Solkatten said...

Ingen har ringt väl...?

 

Skicka en kommentar

<< Home