fredag, oktober 27, 2006

Grattis igen

Imorgon är dagen när jag ska träffa min brors lilla nyfödda. Hon som skulle bli kusin till min lilla flicka. Hon som mitt barn skulle leka med på familjemiddagar. Äntligen skulle jag få dela den gemenskap som mina bröder haft så länge med sina barn. Jag har skjutit upp det länge nu, och nu måste jag bara hälsa på. Men när min mamma ringde nyss för att försöka tipsa om var jag kan köpa bra blommor (hint hint ..... du glömmer väl inte att ta med något hint hint) brast det. Ingen jävel kom med blommor när jag låg på sjukhus. Måste jag gratulera nu också. Jävla faan vad ont det gör.

2 Comments:

At 7:04 em, Blogger Mina said...

Skickar över en cyberblomma till dig + en kram!

 
At 9:26 em, Blogger Solkatten said...

Åh fy vad jobbigt!

STOR kram

 

Skicka en kommentar

<< Home