tisdag, november 28, 2006

Hejdå hopp

På den 13e dagen kom det så lite blod också. Inte mycket, bara lite mesigt, men tillräckligt mycket för att helt tappa hoppet. Ingen mensvärk men det betyder ingenting numera. Sedan missfallet har jag inte haft en ordentlig mens utan bara sånt här tjafs, så jag är inte så förvånad. Men jag är dessto mera ledsen.

Vi har börjat kolla upp privata kliniker eftersom vi har förbrukat våra två landstingsförsök nu. Embryot i frysen hinner dom inte föra tillbaka förrän i mars sa dom och jag har inte tålamod att vänta så länge till nästa försök. Tyvärr drabbas vi nu av juluppehåll så jag blir nog tvungen att vänta två cykler. Jag orkar inte vänta så länge heller, men hade det varit upp till mej så hade jag haft tre barn vid det här laget.

3 Comments:

At 3:48 em, Blogger Solkatten said...

Näe, FAN vad ledsen jag blir för er skull!

*Kramar om*

 
At 4:42 em, Blogger Tingeling said...

Jag hittar inte riktigt ord. Annat än att jag förstår hur du känner. Det är helt enkelt för jävligt.
*kramar om jättehårt*

 
At 6:17 em, Blogger Storkenflyger said...

Jävlar! Men jag fortsätter hoppas att det inte är mens utan bara någon annan skum blödning som det ju kan vara... enligt folk som varit gravida....åååååååååh

 

Skicka en kommentar

<< Home