måndag, januari 21, 2008

...och inte nu heller....

Jag trodde faktiskt att det var på gång i fredags kväll. Lite molvärk och mycket sammandragningar. Men idag känns det ganska lugnt igen. Jag antar att dom mår bra av att bo lite längre där inne. Imorgon ska jag träffa läkaren och höra hur leverproverna ser ut. Jag antar att vi kommer att få tid för igångsättning också. Det känns så definitivt. Spännande men samtidigt läskigt. Jag har känt mej ganska trygg inför förlossningen. Nu när det närmar sej blir det läskigare och läskigare.

6 Comments:

At 7:10 em, Anonymous Anonym said...

Oh my, vilken spänning. Snart, snart!!

 
At 9:30 em, Anonymous Anonym said...

oj vad du håller oss på alster...jag är nyfiken...kan tänka mig att du är lite nyfiken åxå ;)

 
At 7:49 fm, Anonymous Anonym said...

Lycka till!! Vad spännande det är! Kram!

 
At 9:23 fm, Blogger Tingeling said...

Men NU är det väl på gång, väntar på uppdatering!!

 
At 1:08 em, Blogger Solkatten said...

Är du tvillingmamma nu? Det börjar faktiskt bli olidligt det här. Uppdatera Nu! ;)

 
At 5:16 em, Blogger Dagboken said...

hur går det? nu har du dina underverk hos dig eller hur? hoppas allt gått bra!

 

Skicka en kommentar

<< Home