måndag, december 10, 2007

Bantningskur

Precis när jag trodde att jag skulle få lite lugn och ro. Vinterkräksjuka.

Nu börjar jag kunna äta lite igen men ett tag kändes det som att de små skulle komma ut fel väg. Jag får den ena ofrivilliga bantningskuren efter den andra. Jag känner viss oro över att jag inte ökar i vikt nämnvärt, även om de små verkar växa som dom ska. Jag försöker verkligen stoppa i mej så mycket jag orkar, men det är ju inte så lätt i sånna här lägen....

Nästa tillväxtskontroll är på måndag nästa vecka. Man kan inte låta bli att vara lite extra orolig efter en sån här genomkörare.

2 Comments:

At 8:30 em, Anonymous Anonym said...

Di små har nog ätit och haft det gott ändå....så det är nog lungt

kram
Tisalen
http://tisalen.blogg.se/

 
At 2:00 em, Blogger Janna said...

Tack. Jag hoppas det. Jag blir bara mer och mer orolig för varje timme som går som jag inte kan äta på.

kram

 

Skicka en kommentar

<< Home